Intolerable cruelty

Såg den filmen igår. Med Catherine Zeta Jones och George Clooney i huvudrollerna förväntade jag mig (dumt nog) en viss standard på filmen. Shit. Jag satt mest och fnissade åt att båda stjärnors agenter resp. managers måste fått sparken efter den där dundermissen. "Europeisk-fjollig-piccolo-från-ett-land-som-är-så-litet-att-ingen-hört-talas-om-det"-skämt är inte så roliga. Man skrattar en halv sekund, sedan sätter man i halsen när man långsamt inser att detta är en av filmens komiska höjdpunnkter.
Gick på morgonen in en stund på bloggkommentatorernas blogg och rekomenderar alla att läsa inlägget "blogg.se kan läggas ner", med tillhörande länkar. Ganska intressant. Rena sandlådan om du frågar mig. Man får väl helt enkelt börja spara sina inlägg på datorn om man inte vill riskera att de ska försvinna helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0