Idag ska jag jobba och INTE låta minderåriga köpa öl

Ja, vi får väl se hur det går med det. De små brukar ju vara lustiga och kluriga med det där. Man kanske borde ha en skolkatalog i kassan för att kolla upp. Det är fortfarande en timme tills jag ska gå till jobbet, men jag kan ju vissa på ett ungefär hur jag kommer se ut idag. Vi har bytt tröjor, och jag har bara min gamla som ska lämnas in här, men de nya är snarlika.
image69
Ja, jag missar ju hela brasan, men det brukar ju se ganska lika ut varje år, så det spelar väl inte så stor roll...
Imorgon ska jag nog antingen dra in till stan och promenera, eller så ska jag sitta hemma med basen min och kanske gitarren lite grann. Det skulle ju i och för sig kanske regna på torsdag så då är det väl smartast att stanna hemma. Hoppas regnet kommer lite tidigare, så kanske ungarna håller sig lite lugna och försöker inte råna oss när vi stänger. Nu måste jag nog ta och fixa till naglarna lite grann. Jag har kvar en korallfärgad rand längst ned. Inte särskilt snyggt direkt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag MÅSTE köpa korall-färgat lack till min födelsedag och jag antar att du tänker hjälpa mig ;)

2008-05-01 @ 18:44:00
URL: http://jessicajantti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0