Host och snörvel

Ja, här sitter jag själv hemma och hostar, nyser och snörvlar. Skulle egentligen jobba idag, men personligen tycker jag att det är jävligt otrevligt när kassörskor sitter och snörvlar, så då vill inte jag göra så. Dessutom är det ofräsht och jkag vill ju inte riskera att smitta alla andra. På ica är det väldigt mycket "suck-it-up"-attityd, vilket jag tycker är jättedåligt för jag vill då fan inte att personalen ska nysa på mina varor innan jag köper dem. Ha! vi skulle kunna starta en nyshörna (istället för myshörna), dit får alla gå in med sina varor så vi får nysa på dem innan man går till kassan. Det skulle nog bli en jättesuccée (inte)
Hittade världens bästa klädsajt som man kan beställa hem ifrån. www.forever21.com Hur billiga klänningar och kläder som helst! Det blir ju ännu billigare nu när dollarn sjunkit. (fast nu sjunker ju svenska kronan också, så snart kanske det inte är så billigt längre) Frågan är bara hur mycket man måste betala extra i shipping och så... det lär ju bli en del eftersom det måste skickas från USA, för att inte tala om avgiften för att skicka tillbaka om kläderna inte passar...
Den här kostar bara 200 kr Och den här kostar bara 115 kr!
dessutom har de linnen och T-shirts från ca 35 spänn och legging för 26(!) kr. Galet billigt. Mojmoj... Ush för att jag är så praktisk och kom på det där med shippingkostnaderna. Annars hade jag redan beställt typ tio klännigar, fem shorts, 20 bastoppar, 10 sommartoppar, två par skor och ca 50 halsband och örhängen... Kanske några par trosor också. Nån som hänger med till NY för lite shopping nu när dollarn fortfarande ligger nere? (För Jessicas skull kan vi kolla på några muséer också, hon har ju tydligen blivit så förtjust i sånt)
Någon som förresten vill ta en liten tripp in till stan/täby imorrn? (Jag hoppas att jag mår bättre då). Jag är suuuuperfikasugen! Ring mig (jag gör inget så jag lär svara)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag jobbar imorn :S

2008-04-16 @ 21:31:10
URL: http://jessicajantti.blogg.se
Postat av: Jessica

Ha ha..jag o min klädgalna pojkvän hamnade och stannade ett bra tag på den här sidan som även min arbetskompis snackat om...tihi, inte bra, man vill ju bara ha en massa grejer!! Fy Emma! Inte lägga ut sådana länkar...puss.

2008-04-18 @ 09:00:23
URL: http://jessicajantti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0